Selasa, 14 April 2015

Masa Tak Sama Rasa Pun Lain

Ada satu hari tu saya sarapan awal, seawal pukul 4.30 pagi. Tak banyak makanan lagi di kedai tersebut.  Pusing-pusing tengok hidangan, akhirnya saya ambil 1 kuih kasui. 

Sedapnya kuih kasui ni. Saya ambil lagi sebiji. Best ever lah. Sampai balik rumah pun terasa kenikmatannya. Dalam hati dok kata, esok nak pi lagi.

Seminggu kemudian, dalam pukul 10 pagi dapat singgah di kedai tu. Saya beli 4 biji. Makan sebiji......apasal rasa tak sama macam hari tuh? Potong stim la.

Mungkin sebab dah lama! Sebab seawal pukul 4.30 pagi dah ada, ini dah 10 pagi, lain pulak rasanya. Hilang dah rasa nak makan kuih ini di kedai tersebut melainkan di awal pagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.