Rabu, 15 April 2015

Kraf La Sangat!

Saya memikirkan arah tuju saya? Sekadar hobi atau sumber pendapatan? Kenapa saya tanya diri saya? Asal saya buat, saya nampak cantik saya pakai. Yang kurang cantik saya buka dan buat lain!

Saya belek perhiasan lama saya, rasa macam nak let go. Ada yang kata cantik, saya simpan. Nak buka untuk dibuat yang lain, sayang pulak. Simpan & simpan, tak pakai pakai. 

Apa pun, dalam menyiapkan perhiasan ini dan kemudiannya dibuka kembali, banyak yang saya belajar. Satunya tentang tali pengikat ini, kena simpan di tempat terbuka, simpan di tempat tertutup cepat mereput.

Saya agak old fashion, suka yang ringkas. Fancy fancy tak minat. Dan saya akui, membuat perhiasan ini saya release. Tenang rasa jiwa. Hilang rasa letih dan penat seharian. Ya, ia sekadar hobi saya. Belum lagi ke arah business. Kalau betul saya fokus untuk business, tak tidur malam, mesti ada target...marketing kaw kaw. 

Saya dan anak-anak bulus memang tak dapat dipisahkan :) Selalu meneman saya ;) Kacau lebih. Diaorang pun berkraf jugak!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.