Selasa, 2 Disember 2014

Tudung Murah di Sini :)

Dekat sini tudung murah :) Nampak kan :)


Macam mana boleh kenal tempat ini? 
Beberapa bulan yang lepas, saya tegur seorang adik. Saya tak kenal pun adik tu tapi dia pakai tudung yang saya suka, dari jenama yang memang saya cari & susah sikit nak dapat. Saya tak kisah design lama ke baru ke, fesyen yang sama ke, janji sedap pakai.

Jadi, si adik ni pun bagitaulah tempat ni :) Siap adik tu cakap, murah banyak kat sini.

Sebab sibuk, tadi baru berkesempatan beli! Ambik ko, 6 helai saya borong. Saya memang suka kain jenis denim yang awning lembut dari jenama XXX (hehehe).  Memang murah!


Penuh barang dalam kedai, dengan sempit lagi. Memang berpeluh dibuatnya. Saya tak kisah janji dapat murah & tudung ni memang saya suka pakai.



Apa lagi, mai singgah! Kita borong tudung. Bukan saja tudung, macam-macam ada.



Snowy, tak der apa dah dalam beg plastik tuh! ;)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.