Khamis, 27 November 2014

Wow! RTM Dah Best :)

Agak lama saya tak menonton rancangan di TV1 & TV2. Entah apa angin saya, dalam seminggu dua ini asyik tengok program di RTM. 

Dari penilaian saya seminggu dua ini, saya rasa RTM lebih infomatif dan interaktif dari saluran lain. RTM sudah banyak berubah! Sehingga saya rasa berita di RTM lebih baik dari saluran lain yang ada di Malaysia.

Saya tengah terfikir kenapa saya boleh beralih ke RTM. Mmm...oh ya, saya perhatikan, berita di TVX terlalu mengampu, berita di TVY lebih ke arah perspektif dan spekulasi....Lepas tu, ada menonton program di TVY. Kupasan & intipatinya tidak menjawab topik yang diutarakan...saya frust! Bila dah frust, tukar saluran. 

Apa pun tahniah RTM!


#gambar dari carian di google

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.