Sabtu, 29 November 2014

Tak Payahlah Rasa.....

Si Simba yang suka nak rasa apa yang saya makan. Kucing yang makan Fit32 saja tapi nak jugak rasa benda lain. Ye lah, saya makan ikan atau ayam, saya bagi sikit isi dengan tulang sekali. Jadinya tercekik! Dah selalu tercekik pun tak pernah serik. Bukan nak makan sangat pun si Simba ni, cuma tak senang duduk tengok saya masuk benda dalam mulut! Kalau dah makan Fit32 saja, tak yah la sibuk nak rasa benda yang saya makan :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.