Khamis, 27 November 2014

Buku Buat Amirah

Semalam berakhirnya pesta buku di MPH. Kebetulan memang nak cari buku cerita buat Amirah. Dari ruang pameran di ground floor ke kedai buku yang terletak di tingkat 1. Kata si adik di kedai 'yang di bawah saja ada diskaun'. Saya tanya 'kalau ada di sini dan di bawah, saya beli di sini dapat diskaun tak', adik tu jawab 'tak der, tak set di atas sebagai diskaun item'.


Saya pun mula pencarian di atas dan di bawah. Kena pastikan yang di beli di atas tak der di bawah. Saya berakhir dengan 7 buah buku dari penulis yang sama. 


Sebelum pergi cari buku, saya tanya Amirah, 'nak buku apa'. 'Amirah belum ada buku yang Ramlee Awang Murshid tulis'. Mmm....dah berubah penulis? Sebelum ni asyik Ain Maisarah saja. Tak kan nak mengadap penulis yang sama je kan! 

Kenapa tak bawa Amirah pergi beli buku? Amirah tinggal jauh dari saya....ini hadiah dari saya yang akan saya poskan....dah pos pun :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.