Rabu, 29 Oktober 2014

Kerana Aku Bukan....

Kerana aku bukan penulis buku
Kerana aku bukan penulis novel
Aku hanya menulis di blog ;) hanya pandai merapu di blog ;)

Ada dengar bekas rakan sepejabat saya dahulu menulis novel tetapi saya tak pernah baca novelnya.
Kalau ke kedai buku jarang sekali nak ke bahagian novel, kalau singgah pun cari novel untuk anak buah....dia cari novel Ain Maisarah saja :)

Semalam, tergerak hati nak belek novel yang ada di rak. Wah! Dah tiga buah novel dia tulis! Saya baca belakang buku...nak tau jugak cerita apa ;)
Kesimpulannya, ceritanya hampir sama...macam dalam kebanyakkan drama melayu di TV. Saya pulak jenis jarang tengok drama di TV, sebab tu saya tak minat baca novel ;)
Mesti ramai pengikut rakan saya itu...jika tidak, mana mungkin sampai tiga buah novel sudah diterbitkan.

Kalau saja tulis novel, ada ke yang nak baca? Hahaha....
Saya nak tulis apa? :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.