Khamis, 30 Oktober 2014

Jom Singgah di Night Circle, Shah Alam

Restoran ini terletak di Seksyen 11, Shah Alam. Tengok tuh, ramainya orang datang singgah. Adakalanya kena tunggu untuk dapat duduk.

Menu yang menjadi pilihan saya di sini ialah bubur nasi :)
Ini ha, barang basahnya. Kita pilih dan mereka akan masak. Ada paru, ada daging, cendawan, ikan masin, ayam dan sebagainya.

Lauk pauk yang menjadi pilihan saya untuk dimakan bersama bubur nasi ini ialah paru goreng atau ayam goreng.Sayur pula...saya suka kangkung goreng belacan atau kailan ikan masin.

Kali ni saya singgah, saya nak cuba lain sikit ;)
Mmmm. sayur kangkung (menu biasa) dan lauknya....sotong kering goreng. Ni dia.....
Pelik pula rasa sotong kering digoreng cili ini....cilinya rasa macam sos siam. Lain kali tak mau makan ini dah ;)

Menu lain yang buat saya singgah sini ialah yong tau fu. Ini dia....Saya suka sup yong tau fu nya sebab terasa herbanya.

Konsepnya, mmmm....yang utama yang jual bubur. Yang lain, 'stall' di tepi restoran ini yang menjual seperti satay, car kuey teow, tauhu bakar, burger bakar, yong tau fu, keropok lekor.

Apa lagi! Jemput singgah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.