Rabu, 8 Oktober 2014

Aku Bukan Anti Sosial

 
Semalam member whatsaap...invite me for a birthday party :) Surprise birthday party buat dia punya tersayang! Siap ada tema lagi!

Ayat standard saya....nanti I confirm! Sebenarnya malas...tapi kenangkan kawan, saya pun mencari rakan-rakan lain yang boleh meneman ;) Saya bukak mulut pada sorang saja....member pulak jawab, 'tengoklah'...mmmm! So, 'no' from me! Sorry friend :(

Bila fikir-fikir...kenapa aku tak minat? Faktor umur kah? Tempat? Sibuk?

Ini adalah aku! :) 
Dari dulu lagi, jarang nak party-party ;)
Aku party dengan kucing saja :) 


Layan kucing lagi best!
Aku ada ramai kawan dari kalangan bukan manusia ;) mereka adalah.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 kucing :)





# gambar dari carian di google

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.