Khamis, 18 September 2014

Kucing boleh Gay ke?

Dah berkali-kali nak tulis hal ini tapi tak tertulis-tulis! Mmmm...persoalan yang selalu bermain di fikiran, selepas kerap melihat anak bulus jantanku buat hal!

Saya pernah bertanya pada rakan-rakan saya....diaorang kata, kucing mana ada gay! 

Untuk tidak mengaibkan anak-anak bulus jantanku....tulisan ini tidak disertai dengan photo mereka yang terlibat!

Begini ya....dari dolu, anak-anak bulus jantan semua dikasi sebab tak nak diaorang spray 'minyak wangi' dalam rumah....saya bela meow semua dalam rumah dan tidak dikurung. Meow sebelum ini, tak der aksi lagu ni...cuma yang sekarang, 2 ketul tuh! Si Spider selalu mengerjakan si Simba! Spider hanya buat pada Simba saja! Simba tak pernah buat pada Spider. Kekadang rasa....mmmm patut lah muka si Simba ni macam 'selenga / blurr' sikit sebab selalu dikerjakan si Spider.

Bolehkah saya kata aksi yang anak bulus jantan saya buat adalah satu penyakit? 

Atau dia confuse! Confuse sebab telah dikasi...jadi dia tak cari tino, dia cari jantan! 

Mungkinkah tekanan akibat di kasi? Atau vet salah kasi? 

Adakah ini normal pada kucing? Maksud saya...antara tabiat kucing? I have no answer. Yang pasti bila saya nampak, memang saya sound! Spider pun pandai...dia tak kan buat depan saya! Saya tahu dia kerjakan si Simba bila si Simba bising....meowmeow dia...meowmeow yang menyatakan rasa tak selesa.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.