Isnin, 18 Ogos 2014

Dodoikan Kucing

Tadi dapat tidur beberapa jam saja. Terlelap jam 5 pagi.
Buat apa? Dodoikan kucing. Pukul 11,  dua datang dengan bunyi menderam-deram....satu kat tangan kanan satu lagi tangan kira, bergolek-golek diaorang. Tak lama lepas tu mai lagi sekor....siap meow meow depan muka kita.....alah macam budak nak ajak main. Kita pun layan la. Tengok jam dah pukul 2 pagi. I say....dah kita tak dapat lelap. Ku golek-golek kiri dan kanan....tak boleh gak lelap! Huhu....
Round ke dua.....depa mai lagi, dah jam 3 pagi! Inilah kehidupan mommy kucing.

Betul kata gambar di bawah nih. Tapi saya, belum pernah lagi ambil MC untuk jaga kucing :D


# gambar dari Facebook page.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.