Ahad, 29 Disember 2013

Pintu untuk Kemudahan Kucing Keluar Masuk

Kemudahan mama kucing ok. 

Sejak akhir-akhir ini banyak aktiviti berfikir. Antaranya nak modify pintu rumah. 

Ada ruang sikit antara pintu utama rumah dan grill. Jadi saya terfikir nak buat macam ala-ala gambar di bawah. Sekarang ni, kalau saya ada di rumah saya selalunya akan buka sikit pintu utama supaya kucing saya dapat lepak di luar, diaorang memang suka lepak di luar. Selain itu, tandas diaorang pun saya letak di luar. Bila saya tiada di rumah, tandas diaorang saya akan tarik masuk ke dalam rumah. Dah bosan dengan tarik masuk dan keluar tandas diaorang...tuh yang nak sangat pintu cam nih. 





Ada yang cadangkan tukar saja pintu flip tapi saya lebih suka yang macam dalam gambar nih. Ada ke tukang yang boleh buat? Rata-rata kata, tukar saja.
 


# gambar dari search google

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.