Khamis, 29 Ogos 2013

Simba dah Sihat kan!

\


Pulang dari kerja semalam, Simba asyik meow meow meow. Letak makanan, dia pandang kita.....tak makan! Lama kemudian baru makan. Tak lama selepas tuh dia muntah...dua kali muntah, keluar semua yang dia makan. Saya cakap dengan Simba....you gonna be ok! Esok kita pi klinik. Pagi ni...dia tak makan, saya bagi multivitamin....dia muntah  lagi! Pegang badan dia panas! Ada antibiotik dia yang lama....saya bagi sebelum pergi kerja! Masa nak keluar rumah, saya kata pada Simba....bertahan ya! Balik kerja nanti kita pergi klinik! Dah saya balik lewat hari ini...klinik dah tutup! Pegang badan dia...tak panas lagi. Baru tadi dia nak makan dan lepas makan tak muntah....is he ok? Risaunya bila meowmeow tak sihat....ada terbaca di wall FB member...ada virus kucing sekarang.....baca lagi....kalau kucing tu di vaksin, memang tak kan kena! Itu yang diharapkan.....semua anak-anak bulus ku sihat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.