Selasa, 27 Ogos 2013

Perasaan Ini

Menanti sinar yang pasti tiba.....

Jika ditanya, hati ini...pada ketika ini.....seperti ini. Dugaan...lepas satu, satu lagi. Wahai cik masalah....pergi jauh-jauh dan jangan muncul lagi. Bawa sekali cik dugaan. Jangan dekati saya dan mereka-mereka yang rapat dengan saya. Dengan baik, saya mohon awak pergi....






Cik sinar, Cik cahaya dan Cik rezeki cepat datang tau. Sekarang boleh? Kerana awak saja yang boleh buat saya bahagia. Bahagiakan sekali mereka yang rapat dengan saya tau...







Anugerah dari segala dugaan ini....bersyukur kerana masih mampu makan, berlari dan paling penting masih boleh bernafas dan hidup di atas bumi NYA. 

Mendung itu pasti segera berlalu dan cahaya hadir dengan kemewahan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.