Rabu, 26 Jun 2013

Orang Berduit & Artis

Ada segolongan manusia yang begitu bangga bila dapat berkepit dengan artis. Ini secebis kisah....orang-orang berduit dan artis-artis yang terlibat dirahsiakan. Cerita ini memang keluar dari mulut mereka-mereka ini....sama ada benar atau sekadar khayalan mereka....

Dato' kata.....
Telemovie ini saya yang terbit. Saya ambil pelakon yang hebat-hebat. Bila artis-artis ini tau saya Dato', bukan main lagi telefon saya, bukan sorang yang call, ramai!

Dato' kata lagi...
Wartawan gossipkan saya dengan artis ini sebab saya terkeluar satu statement!


Ahli Perniagaan...
Saya pernah bercuti dengan artis ni ke luar negara. Sepanjang kitaorang di sana, kami tak buat apa-apa! 


Kata Ahli Perniagaan itu lagi...
Kereta yang artis tu pakai, asalnya kereta saya...saya bagi pada artis tuh! Setiap minggu saya kasi RM pada artis tuh....mula-mula banyak ni tapi artis tu kata tak cukup, saya tambah lagi!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.