Ahad, 30 Jun 2013

Mari Mendobi

Melayan pakaian di sini! Baru tau ada kedai macam ni tak jauh dari rumah, dah lama wujud....mula-mula ke sini, pandang kiri kanan...ye lah nak tengok macam mana guna.

 Ada arahan di mesin basuh....

 Yang ni 10kg punya....


Ada tempat tukar duit...

Ada tempat beli sabun basuh....banyak kali datang asyik rosak jer...



Ada tempat lepak....sambil menunggu boleh nonton TV....


Dahaga, ada mesin nih...
 
Sudah semestinya, saya datang sebab ada dryer...tak layan dobi layan diri jika tak der dryer...


Tempat lipat kain baju pun ada...


Yang pasti...bab lipat melipat yang saya paling tak suka :-( ada sapa-sapa nak tolong?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.