Rabu, 5 Jun 2013

Buah Hari Pengarang Jantung

Redup matanya membuatkan aku lemah.....
Siapakah gerangannya?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ini dia.......

Nama dia,  Spider :-)
Bukan nak membezakan kasih sayang atau melebihkan mana-mana meowmeow tapi dengan yang ni, saya ada lebih sikit....rasa macam dia betul-betul dekat dengan saya, di hati saya...
Mana taknya...
Bangun tidur, dia dekat atas katil tunggu sampai saya bangun..
Saya nak pi kerja dia tunggu di tingkap, balik kerja pun sama...kalau lambat saya keluar kereta, dia akan meowmeow...sampai saya bergerak masuk rumah...
Saya nak tidur, dia dulu naik atas katil, duduk pula dekat dengan bahagian kepala saya....bila saya kata 'cium' atau 'kiss me'....dia akan cium saya....huhu....
Sayang Spider.....sayang meowmeow :-)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.