Jumaat, 31 Mei 2013

Mangsa Buli

Pagi tadi, masa saya nak pergi kerja, si Suri nih dibuli oleh tiga beradik dia yang lain! Entah apa punca! Yang jelas, Suri terpelusok di balik bakul dan si Simba sampai kembang-kembang bulunya. 

Dah la si Suri nih badannya kecik! Ini yang saya nampak....yang saya tak nampak, apa lagi yang meowmeow ku buat?

Yang bawah ni bukan gambar si Suri masa kena buli ;-)

Macam-macam yang meowmeow boleh buat kan sama ada masa saya ada di rumah atau tidak....tadi, pulang dari kerja, saya nampak si Snowy dok hidu lantai bilik...mmmm, dalam kepala saya, mesti ada sikit dot dot dot diaorang yang terjalit....belek punya belek tak nampak, tak kan nak ambil bau! Mmmm, saya ambil jer mop dan mop jer satu rumah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.