Selasa, 28 Mei 2013

Layan Makan di Old Malaya Kopitiam

Pernah saya cerita dulu.....macam bukan tekak saya saja Old Malaya nih! Yelah sebab ambil set ubi kayu dan ayam penyet (klik sini)....saya bukannya makan ubi dan ayam penyet pula dah terbiasa dengan Wong Solo.

Kebelakangan ini saya kerap pulak makan di sini....puncanya saya makan dua benda ini...pergghh, memang selera saya! Laksa dan Roti Bakar...



Selepas tuh asyik berulang makan di sini. Dalam masa sebulan, macam-macam yang saya cuba. Pernah satu ketika, dalam seminggu sampai 5 kali ke sini....

Tengok nih...

















Apa yang saya rekomen makan di sini? Mmmmm, roti jon, nasi ayam, nasi lemak dan laksa lemaknya....itu jer kot...

Nih nak bagitau sikit....kebelakangan ni asam laksa dia dah tak macam mula-mula saya makan :-( ada kurang pada rasanya. Sebelum ini saya letak asam laksa di sini yang terbaik mengatasi yang di Nyonya Color dan Ah Cheng Laksa tapi sekarang dah terbalik....Old Malaya jatuh nombor 3. Kerasa saya penggemar laksa....walau tau rasanya dah kurang, jika ke sini, masih cari asam laksa!

Apa pun, sini antara port lepak saya ;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.