Sabtu, 18 Mei 2013

Comel Ler Tuh !

Antara yang akan dilakukan oleh meowmeow Snowy untuk tarik perhatian saya! Meowmeow Snowy akan cakar cermin meja solek! Dia berdiri dan kaki depan dia guna untuk cakar cermin! Kalau saya berterusan buat tak tahu saja, meowmeow Snowy akan campak barang-barang saya yang ada di dalam bakul merah tu ke lantai! Yang saya geram sangat, barang dermalogica saya yang selalu jadi mangsa! Apasal, jealous ke tak dapat pakai! Bila dia mula kacau barang dermalogica saya, masa tuh saya standby bantal untuk campak kat dia! Kalau saya malas nak layan karenah dia, saya biarkan saja dia jatuhkan bakul tuh ke lantai! Baru-baru ini, selepas dia jatuhkan barang saya ke lantai, dia ajak adik beradik dia yang lain main barang-barang yang jatuh tuh sampai eye cream saya berlubang!

Geram betul dengan karenah meowmoew Snowy nih tapi comel sangat :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.