Khamis, 4 April 2013

Tanjung Harapan aka Tanjung Gila

Nama lama Tanjung Gila! Macam Pulau Indah...Pulau Lumut sebelum ini! Yang ni cerita makan bukan tempat :-)

Pertama kali makan di sini...kalau ke Port Klang selalunya makan di Bagan. Tak rancang pun nak singgah di sini...rancang nak ke gerai sebelah, teringin nak makan kerang rebus...tapi nampak orang ramai, tak der kerusi nak duduk....so ke gerai ini....alamak, tak nampak pulak nama kedai...dah lupa pun...mmmm yang ni masa makan raya cina hari tu...boleh bayang kan gerai nya yang mana satu...ada dua jer kan di sini..tak sebelah kiri yang kanan...kalau mengadap ke arah kedai ni..yang di sebelah kanan! Ada lagi ke gerai nih? Cerita dua bulan sudah!

Tanya kerang rebus tapi dah abis...fikir punya fikir, order yang ini! Sedap!

Kemudian, rasa yang ini....pun sedap!

Dah rasa dua makanan yang sedap, order ikan saja...nak ratah! Sedap jugak!!!

Boleh dikatakan semua yang dimakan sedap! Memang tak dijangkakan! Boleh singgah lagi.


Makan dalam gelap..atas meja hanya ada lilin! Sempat ambik gambar....nampak lampu saja!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.