Ahad, 7 April 2013

Jalan Jam....Perlu Angin ke?

Jalan sesak punca tension ke? My answer will be 'no'. Saya dah lali dengan jam! Pernah saya memandu dan cousin saya not from KL duduk sebelah....dia kata dengan saya 'la...kenapa tak ke lane sebelah?' Sebab dia nampak lane sebelah moving sikit....! Saya bagitau dia, saya tak nak guna banyak tenaga dan deria saya untuk memandu sebab jam nih hampir hari-hari saya hadap. Saya tak mau letih pada benda yang tak menarik!

Apa yang boleh buat saya angin ketika memandu? Bila ada pemandu yang sengal! Ingat dia sorang punya jalan...bawak tak dak undang-undang! 

Angin lain....tension lain! Yang buat tension...bila time tuh lah perut meragam! Boleh berpeluh satu badan!

Yang ini antara yang kena hadap hampir hari-hari...

 Mood? Tak der perasaan...lalalala!






Yang ni relaks lah sebab jadi penumpang :-)

Tapi yang ni, wa angin satu badan....yang drive persona tuh tak sabar dan main hon pada tempat tak sepatutnya!


Kesimpulannya, sikap pemandu yang buat tension or angin bukan jalan sesak!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.