Isnin, 25 Mac 2013

Tangan-Tangan yang Nakal

Dah biasa panggil kaki depan kucing sebagai tangan ;-) Bukan sepasang tangan tau yang nakal tapi 4 pasang...! Selain tangan, mulut, kaki belakang juga memainkan peranan menyepahkan dan merosakkan barang-barang...

Mainan diaorang ada tapi suka main barang kita jugak...
Cermin pecah pun kerja diaorang jugak...sampai sekarang tak ganti. Biarkan saja, ruang yang tak ada cermin tu, jadi tempat diaorang lepak.
 Bersepah lagi....
 Elok dalam bakul, diaorang ubah...
 Kertas dikoyakkan...
Nak pakai ke bendalah nih? Tak pun...test jer...
Rak kasut diaorang boleh bukak...habis ditariknya kasut keluar....paling tragis pernah terjadi....kasut sukan talinya putus!
Bendalah ni...sampai sekarang tak tau tutup apa! Dekat mana diaorang jumpa pun tak tahu...
 Sepahkan saja...makan tak...

Minyak wangi yang mahal....kena simpan baik-baik...dan beberapa kali one drop perfume, botolnya pecah tapi nasib baik one drop perfume jer...kalau yang dibawah nih....menjerit la! Yang mahal dok kat meja rendah...kalau jatuh pun tak pecah...
 Kebanyakkannya simpan dalam laci....ini memang selamat ;-)

Kena menyesuaikan rumah dan barang-barang di dalamnya dengan kucing :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.