Isnin, 11 Mac 2013

Mengalah dengan Kucing

Tak sampai hati...

Hari Sabtu ada letak ubat yang dihancurkan dalam makanan meowmeow ku. Meowmeow tak makan...bijak meowmeow, saya letak sikit jer...

Saya terpaksa buang...tak lah buang tapi letak di luar rumah, makanan bagi kucing-kucing tak bertuan....bukan kali pertama buat macam ni...


Saya ganti yang lain. Tengok tuh, sekejap jer dah ada perubahan...

Tak sampai hati kan...dah tergerak nak beli makanan lain tapi saya tahan. Kalau hari ni tak makan juga, sah saya cari jenama lain. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.