Ahad, 3 Mac 2013

Dah Senyap Dah...

Masa orang tengah kecoh saya senyap, sekarang baru saya nak sebut selepas kisah ini senyap....bukan apa, tunggu jugak, mana tau kot-kot dalam akhbar minggu ini atau blog-blog hiburan ada sambungan kisah ini...



Ingatkan kisah cinta Shila Amzah paling panas di awal tahun ini, rupanya ada yang lebih panas! Lepas ini mesti ada filem / telefilem atau novel yang terbit dari cerita ini. Apa tajuk nak di kasi (terlintas beberapa tajuk....bukan untuk tatapan umum sebab tujuan saya tulis di sini bukan nak kutuk sesiapa).

Masing-masing kena muhasabah diri.....bukan saja Alma, Fizz Fairuz dan bekas tunangannya tapi mereka-mereka yang membaca kisah ini dan yang komen di blog-blog hiburan termasuk diri saya sendiri yang menulis! Maksud saya....jangan dok mengata kat orang, cermin diri, sendiri, jangan menjadi hakim untuk menghukum manusia lain, jadikan kisah ini untuk kita menghargai orang yang baik dengan kita. Semoga dugaan ini memberikan lebih kekuatan dalam diri masing-masing! Fikir yang positif saja tau...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.