Ahad, 17 Februari 2013

Pizza Pak Arab

Pertama kali makan pizza Pak Arab terus jatuh cinta :-) Sebab tak muak walaupun dah sejuk. Jenis roti arab yang diletak keju, sos dan pepperoni. Tapi yang buat tak puas hati, yang hangit pun nak dihidang. Lagi satu tak best, sikit jer Pepperoni nya :-( 


Saya mula nak buat perbandingan dulu dan sekarang....sebab dolu masa saya makan tak lah dihidangkan yang hangit, pepperoni nya pun banyak! Bila saya tegur, dia kata dia bagi diskaun. Bukan diskaun yang saya nak tapi yang sedap mata memandang. Tapi hangit-hangit pun habis ;-)

Saya makan  di Restoran Tajine di Kuala Lumpur, terletak di Jalan Tun Razak berdekatan dengan Indonesia Embassy. Bukan pizza saja yang saya makan tapi yang ini juga.


Alang-alang ke restoran makanan arab, mestilah pekena Nasi Mandi Kambing. Selalunya saya ambil ayam, kali ini teringin lak kambing :-) Yang syoknya makan di restoran Pak Arab ni, nasi dia sebijik-sebijik dan masakannya tak berminyak!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.