Isnin, 25 Februari 2013

Mamai tapi belum Lalok

Ada pening, ada letih, ada blurr....semua kerana ini.


Ini komputer saya...opps!!! Fokus baik-baik...yang kecik kat tengah, gambar kitten :-)

Kita fokus dekat sikit....nampak tak jam pukul berapa? 4am! Saya masih di ofis :-(

Jam 4am dah selesai tapi sebab takut nak keluar dari pejabat saya lepak sampai 5am. Ye lah...nak keluar pejabat gelap, nak ke lif lagi...ayoyo..takut. Lagipun kena fikirkan keselamatan semasa memandu pulang waktu macam ini.......sebenarnya lebih kepada takut nak keluar dari pejabat!

Sementara nak tunggu pukul 5am, sempat pulak snap photo-photo yang cantik nih, hehe ;-)

Belakang tempat duduk ada photo kucing kesayangan saya (yang telah pergi), my Luv Tam. Nih dia....

Sebelah kanan tangan saya, ada sudut makanan ringan ;-) mmmm ada sesetengahnya dah lebih setahun, tak buang-buang lagi ;-)

Masih lagi di sudut sebelah kanan, ada tupperware. Dah nama penggemar tupperware, bekas air pun tupperware...yang mug tuh pemberian rakan, ada gambar kucing :-) member pun tau saya suka kucing :-)

Kita tinjau lagi. Yang nampak macam semak tuh...buah tangan dari rakan-rakan yang pi melancong dan ada gak yang makan kenduri punya!

Hah, ni pulak...ada lotion, minyak gamat dan bekas paling depan tu ada bedak! Standard, minyak gamat jadi buah tangan mesti dari Langkawi. Bedak tu pun pemberian rakan. Lotion tu saya punya ;-) Yang avon tu dah 6 tahun.....hahaha, dah 6 tahun tak habis-habis! Bodyshop lotion tuh baru lagi dalam setahun dua!

Jam 5 pagi saya angkat kaki meninggalkan pejabat. Sepanjang di pejabat saya tak rasa mengantuk pun. Sampai di rumah, ingat nak baring sekejap jer, ambik ko pukul 9.15 baru terjaga! Ada pening sikit & baru terasa penat. Pening ke, penat ke, kena juga mengemas rumah! Lepas tuh, keluar sekejap sebab ada appointment dan pi servis kereta. Malam, jam 9 dah pengsan semasa menonton TV, pengsan pun depan TV! Ada beberapa kali tersedar...sambung tidur lagi dan pada hari ini, saya bangun pukul 9.30am :-)

Lemah badan lain macam bila rutin berubah....sekali sekali ok tapi kalau selalu boleh lalok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.