Rabu, 20 Februari 2013

Layan Makanan Pak Arab Lagi

Tengahari tadi ke Restoran Al Rawsha, klik sini Bangunannya macam castle. 
Selalu dengar dari rakan-rakan akan keenakkan makanan di sini dan kali pertama saya mencuba.

Ini yang saya makan ;-) Saya ambil Mandy Ayam dan rakan saya mandy kambing. Portion nya besar.

 

Ini set nya.

Sebab portion nya besar, kitaorang makan tak habis! Tengok nih. Dah cuba nak habiskan tapi dah tak boleh masuk.


Pembuka selera adalah sambalnya (saya tak tau nak panggil apa, ia dibuat dari buah tomato, bawang, cili dan mungkin ada herbs! agaknya ini bahan-bahannya sebab itu yang saya rasa). Tengok ni licin :-) Tak der yang ni banyak nasi dan ayam yang tak habis.

Diaorang ada bagi yogurt. Saya makan dua sudu jer sebab perut dah penuh!

Air pula, saya ambil ice lemon tea. Tak habis jugak sebab saya rasa pahit! Entah la, rasa macam teh nya ke atau lemon yang terlebih. Kekadang rasa macam diaorang ada letak herbs! Tak sampai suku saya minum.

Menu di atas semuanya tak sampai RM60. No tax ya!
Kalau sampai lagi di sini, saya nak cuba jus mangga. Saya perhatikan ramai yang order air nih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.