Khamis, 14 Februari 2013

Hari Memperingati Kekasih


Sesungguhnya saya tidak pernah kisah apa pun status hari tersebut kerana saya tidak menunggunya. Pernah 'happy-happy' sekali dua zaman belajar dulu, itu pun hanya menghargai sahabat yang rapat dengan saya dengan memberi hadiah! Apa pun sejarah hari tersebut, walaupun mungkin saya tahu, bukan saya hendak meletakkan hukum, biarlah mereka yang arif menentukan. Bagi saya tiada yang istimewa hari tersebut.


Banyak melihat yang di atas di Facebook rakan-rakan, saya no komen! Tak komen dari segi, benarkah ini dikeluarkan oleh pihak tersebut atau kenapa diharamkan! Saya bukan menpersoalkan ketulinan benda ini atau mempertikaikan kenapa ia diharamkan tetapi bagi saya ia tak menjadi isu. Bukan tidak mahu menyatakan pendirian tetapi tiada keperluan. Hari-hari saya perlu memperingati kekasih ;-) yang SATU itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.