Sabtu, 5 Januari 2013

Kucing Kesayangan Ibuku


Ini dia kesayangan mymommy :-) Namanya Ringgo....si hidung besar, haha! Kutu banyak...haha, mymommy rajin cari kutu dia. Si Ringgo ni takut sikit kat orang...dia nak kat mymommy jer! Dengan saya pun...kalau dah lama tak tengok, nampak jer saya lari nyorok bawah katil.

Ringgo dah ada saingan sekarang....sapa ya? Sejak saya bawa balik si Shiloh, mymommy dah sayang kat si Shiloh tu! 


Ini dia si Shiloh, saya bawak balik kampung masa dia 6 bulan....huhu! Sekarang ni sedih pun ada! Nak kata nyesal kasi pun ada! Apa pun barang yang lepas, jangan di kenang!

Shiloh & Ringgo tak boleh bertembung, mesti Ringgo bantai Shiloh! Shiloh pun pandai mengelak dari bertembung dengan Ringgo. Kenapa Shiloh disayangi? Sebab dia pandai bawak diri, rajin tangkap & bunuh cicak, lipas & tikus! Suara dia pun comel sangat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.