Ahad, 30 Disember 2012

Fenomina Durian Crepe

Ada terbaca dalam suratkhabar pasal Durian Crepe ni. Saya....baru rasa. Agak ketinggalan...hehehe! Dah banyak dengar tapi tak sampai nak pusing satu pekan cari benda ni. Kebetulan kat ofis ada yang jual, saya ambil kesempatan beli...6 ketul RM10. Difahamkan nak buat kulit Durian Crepe ini menggunakan 5 jenis tepung. Mula-mula makan memang sedap....yang silapnya, bila dah sedap...dok pulun jer. Paling saya suka yang sejuk. Sekarang dah mula muak. Kalau bagi percuma pun tak nak dah! Sedapnya kalau makan durian dari Durian Crepe.

Katanya ada Orea Crepe....macam gambar bawah ni. Belum rasa nak makan sebab masih kembang tekak dengan Durian Crepe. 
 

Gambar dari www.kongsiresipi.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.