Rabu, 14 November 2012

Jiwa Kacau

apasal ko tengok aku !!

Bukan meowmeow saya yang jiwa kacau tapi mama meowmeow :-( Gambar ni bukan meowmeow saya tapi saya dapat dari blog (atasan.blogspot.com)....menggambarkan kacaunya jiwa ini!

Cuti Deepavali, ingat boleh nak aman damai tapi ada saja. Mana taknya....pepagi hari sampai ke 2 petang ada jiran mengetuk & mendrill dinding rumah! Nak jer cakap, letak saja bom, sekejap saja dinding tu roboh....memang cadangan tak masuk akal! Ye lah orang tengah bengang!

Sebelum itu, ada pulak jiran sorang lagi yang tak makan saman.....pernah di tegur atas sebab kebersihan tapi jadi lagi! Teguran itu diberi tahun ni jugak! Hairan pun ada, kerja di sektor yang menitikberatkan kebersihan & kesihatan tapi hidup tak macam tu!

Bila permulaan hari cuti dah kurang menyenangkan, ada saja yang tak kena. Alahai mata....lelaplah engkau, wahai jiwa....tenanglah engkau.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.