Sabtu, 20 Oktober 2012

Menu Pilihan di Kluang Station

Ini satu lagi tempat lepak saya. Ke sini untuk sarapan, minum petang & makan malam. Selalunya saya singgah di Kluang Station (express) di Food Court, Tesco Extra.

Hampir sebulan gambar-gambar ini dalam simpanan saya. Ye lah bukannya hari-hari makan di sini

Jom tengok menu pilihan saya di sini. 

Ini roti bakar & teh ais. Roti bakar tu saya minta diaorang bakar lama sikit, biar hitam sikit, baru sedap. Saya makan roti biasa & roti wholemeal. Kekadang saya minta diaorang letak banyak sikit butter atau kaya. Semuanya bergantung kepada selera saya pada waktu itu.


Saya amat menggemari teh ais di sini. Bagi saya (selera saya), teh ais diaorang paling sedap. Ada diletak susu cair sedikit.
 

Mee siam. Meehoon goreng biasa saja tapi kat menu diaorang panggil mee siam. Nampak macam kosong jer tapi berasa. Sambalnya pun sedap.

Ini pula karipap. RM1.50 seketul. Inti karipap ni ada telur rebus, bukan sebiji telur, suku saja. Intinya pun lembap.
 

Balik kerja, lepak dengan member di sini, saya pekena teh ais & rakan saya teh tarik. Not bad teh tarik diaorang.  Seperti biasa roti bakar. Yang kat bawah tu masa makan sesorang, saya pekena teh ais, karipap & mee siam. 

Ini saja yang saya cari kalau makan di sini. Pernah juga cuba yang lain seperti spaghetti, kluang laksa, nasi lemak, kepak ayam goreng tapi bukan selera saya kalau ke sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.