Sabtu, 13 Oktober 2012

Pasir Kucing Pilihan


Sebelum ini saya pernah tulis, saya memerlukan pasir ini untuk sebulan sebanyak 5 - 7 pack tapi rupanya makin banyak! Hah! Ini semua sebab saya dah bagi meowmeow makan Fit 32. Sebelum ini meowmeow saya masih kitten, makanannya lain. Sekarang, untuk sebulan saya guna 7 ke 9 pack!

 
Ini brand yang selalu saya pilih, Fussie Cat, Goodie Cat dan Cindy. Fussie Cat RM21 & Goodie Cat RM20 untuk 10 litre. Cindy, lupa pula berapa harganya....mmm RM23 kot. Semuanya bawah RM25. Untuk budget, memang kena pakai Fussie & Goodie sebab ini hah! Dah cukup 10, boleh redeem untuk 1 pack. Selalunya saya beli Fussie Cat. Bau yang saya suka, epal. Epal habis baru cari lemon.


pilihan pertama - Fussie Cat


pilihan kedua - Goodie Cat


brand ini tak boleh redeem barcode


Goodie Cat - barcode untuk dikumpul


ini pula barcode untuk Fussie Cat


boleh redeem tak lama lagi :-)


Ada brand yang lebih murah, macam Hello Cat ini, tapi saya kurang suka sebab bila meowmeow kencing, ia kurang clumping. Selain tu kurang serap bau. Ye lah, meowmeow saya semua tinggal dalam rumah, tempat membuang meowmeow pun dalam rumah.....saya kurang suka sikit dengan bau yang kurang menyenangkan. Untuk 2 pack (20 litre) harga dalam RM32. Boleh beli 1 pack.

 


Hello Cat


Mana lagi shopping kalau tak ke kedai di Seksyen 9 Shah Alam tu. Tadi mereka cadang saya beli yang ini, Qiut. Harga untuk 10 litre, RM16. Ikut kata kedai tu elok. Ok saya cuba.

baru nak cuba



Selalunya akan balik ke asal dengan Fussie Cat & Goodie Cat. Saya notice, Goodie Cat tak sebaik dulu. Ada juga bertanya kat kedai tu, diaorang pun admit. Kalau Qiut lebih elok, ia jadi pilihan kedua saya.....bye bye Goodie. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.