Ahad, 2 September 2012

Suka & Tak Suka

Saya cakap yang saya tak berkenan dulu : )

Ni hah si Sphynx Cat. Spesis kucing ke ? Mana bulunya ? Bulunya ada tapi tak banyak. Seram tengok !Teringat cerita ET masa saya kecil dulu. Difahamkan makin ramai yang menggemari kucing baka ini ! Sekali tengok macam anjing pun ada.


Sphynx
sumber : en.wikipedia.org

British Shorthair
sumber : pictures-of-cats.org

Ini pula baka kucing yang saya suka, British Shorthair. Suka saja...belum nak bela lagi. Kasih pada kucing kampung ku tak berbelah bagi : ) . Suka tengok baka ini sebab mukanya bulat, bulu tidaklah panjang dan kaki pendek serta badan gempal.


Kalau ada yang nak bagi percuma baka Sphynx saya tak nak tapi kalau British Shorthair, boleh dipertimbangkan...hahaha!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.