Sabtu, 1 September 2012

Norwagien Forest Cat atau Raga Muffin Cat

Dalam post saya sebelum ini, ada saya ceritakan kucing milik rakan saya dari baka Norwagien Forest Cat. Ini ada spesis satu lagi yang boleh jadi baka kucing rakan saya, namanya Raga Muffin Cat. Yang mana satu baka kucing rakan saya ini ?

Ini ha kucing rakan saya. Tapi bulu di bawah lehernya telah digunting ! Kata rakan saya...rimas pulak tengoknya.

sumber : Facebook Tinta Abadi

Saya kongsikan juga gambar dua-dua baka ini.


Raga Muffin Cat
sumber : luvmuffin.com
Norwagien Forest Cat
sumber : norjacats.com


Macam lebih kepada Norwagien Forest Cat ! Kenapa ? Sebab bentuk muka dan bulu lebih mirip kepada Norwagien Forest Cat. Ada lagi ke baka lain yang punya bulu panjang di leher?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.