Ahad, 30 September 2012

Menu Pilihan di Pak Li Kopitiam & Wong Solo

Sabtu hari untuk berehat, lunch & dinner di luar saja :-)

Kalau ke Pak Li Kopitiam inilah menu saya...Katong Laksa & Barli Suam :-) Tak sampai RM10 untuk lunch saya. Makanan lain yang saya layan di sini,  Mee Udang & Bubur Ayam. Selalunya Katong Laksa.


Katong Laksa & Barli Suam
Set Ayam Penyet & Jus Buah
Ayam Goreng Tepung
Dinner pula di Wong Solo, set Ayam Penyet, Jus Tembikai & Kepak Ayam Goreng. Terung tu ada sambal tapi sebab saya tak suka, saya minta tak diletakkan. Kalau boring set ayam penyet saya ambil set ayam bakar. Suka jus di sini sebab pekat. Rakan saya pula pilih Jus Mangga. Air ini saja yang saya layan di Wong Solo, kalau tak mangga...tembikai. Jarang-jarang saya makan ayam goreng celup tepung di sini, kali ni sebab lapar. Restoran ini ada di beberapa tempat tetapi saya suka makan yang di seksyen 7, Shah Alam (belakang Jakel) sebab lebih sedap berbanding di tempat lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.