Selasa, 24 Julai 2012

Kenapa Saya 'Like' 'We Love Fasha Sandha'

Saya jarang mengikuti perkembangan artis atau selebriti tempatan mahupun luar negara.  Apa lagi nak jadi 'follower' atau 'friend' mereka di Facebook atau Twitter. Tetapi saya boleh ter'like' 'facebook' Fasha Sandha. Ini semua gara-gara kucing.

Mulanya begini...bila media mula bercerita mengenai Fasha yang bakal berkahwin, saya cari facebook Fasha (nak kan kesahihan cerita). Dari situ saya tahu Fasha suka kucing ! Banyak gambar kucing yang di 'upload'. Tanpa fikir panjang saya terus 'like'. Asal ada gambar kucing yang Fasha 'upload' mesti saya 'like' : ).



Saya suka corak anak kucing ini


Inilah Magic

Kalau tak silap Fasha ada 8 ekor kucing. Dalam beberapa bulan lepas, ibu kucing peliharaannya beranak 4 ekor! Fasha ada kucing nama 'magic' : ) . Sorry la Fasha....sebab ambik gambar ni kat Facebook you !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.